Fifth Form

Lesson 102. Tour of Europe
Лексика уроку
London – [ˈlʌndən] – (ланден) – Лондон, столиця Великобританії
Paris – [ˈpærɪs] – (періс) – столиця Франції
Brussels – [ˈbrʌsəlz] – (браселз)  - Брюссель, столиця Бельгії
Amsterdam – [ˌæmstəˈdæm] – (емстедем) – Амстердам, столиця Нідерландів
Copenhagen – [ˈkəʊpənˌheɪgən] – (коупенхейген) – Копенгаген, столиця Данії
Stockholm – [ˈstɒkhəʊm] – (стокхоум) – Стокгольм, столиця Швеції
_______________________________________________________________________________________
Lesson 101. Present Perfect Tense
Граматика уроку:
Present Perfect Tense (теперішній доконаний час) не має аналогу в українській мові. Цей час виражає дію, яка вже відбулася (у минулому), але вона тісно пов'язана з моментом мовлення (теперішнім часом) своїм результатом.
 Використання:
 1. Коли ми бажаємо показати результат дії, яке вже відбулося.
They have sold their house. — Вони продали свій будинок. (Зв'язок з теперішнім часом: зараз у них немає будинку, але є гроші, які вони 
_______________________________________________________________________________________
Lesson 100. United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Практика:
1. Дайте відповіді на питання (впр. 1, ст. 194). (by Oksana Karpiuk's textbook)
 1 When do you usually travel?I usually travel _______.
2 Where do you go? – I usually go to _______.
3 Do you collect information about the places you'd like to visit? – Yes, I do. / No, I don’t.
4 Do you think it's useful or not? – I think it’s _______. 
5 When do you start preparing for your trip? – I start preparing for my trip _______ before.
_______________________________________________________________________________________
Lesson 99. Asking for and Giving Directions
Практика:
1. Дайте відповіді на питання (впр. 1, ст. 189-190). (by Oksana Karpiuk's textbook)
1 Where do you live?I live in _______.
2 Is your town / city large? – My city is _______.
3 Is there a theatre in your town / city? – There is _______ in my city.
4 How many cinemas are there in your town / city? – There are _______ in my city.
5 Is your school far from your house? How do you usually get to it? – My school is _______. I usually get to it _______.

_______________________________________________________________________________________
Lesson 98. Asking for and Giving Directions
Лексика уроку
guide – [gaɪd] – (гайд) - екскурсовод
science museum - [ˈsaɪəns mju(ː)ˈzɪəm] – (саіенс м'юзіем) – науковий музей
to look for – [tuː lʊk fɔː] –(лук фо) - шукати
by underground – [baɪ ˈʌndəgraʊnd] – (бай андеграунд) – на метро
by bus – [baɪ bʌs] – (бай бас) - автобусом
by car – [baɪ kɑː] – (бай ка) - машиною
by taxi – [baɪ ˈtæksi] – (бай тексі) – на таксі
_______________________________________________________________________________________
Lesson 97. Listening Comprehension Test
Контрольна робота з аудіювання дає змогу перевірити вміння учнів сприймати текст на слух, виконувати завдання у тестовій формі, встановлювати відповідність, уміння давати відповіді на запитання за змістом прослуханого тексту.
Зворотній зв'язок:

Пройдіть тест за посиланням: Listening Comprehension Test 


_______________________________________________________________________________________
Lesson 96. Reading Comprehension Test
Підсумкова  контрольна робота з читання спрямована на перевірку рівня сформованості в учнів умінь і навичок з читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів.
Зворотній зв'язок:

Пройдіть тест за посиланням: Reading Comprehension Test

_______________________________________________________________________________________
Lesson 95. Writing Comprehension Test
Підсумкова  контрольна робота з письма (ввикористання мови) дає змогу визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями  відповідно до вимог, визначених чинною програмою.
Зворотній зв'язок:

Пройдіть тест за посиланням: Writing Comprehension Test


_______________________________________________________________________________________
Lesson 94. Getting about the Town
Лексика уроку
crossroad - [ˈkrɔsrəud] – (кросроуд) - перехрестя
library - [ˈlaɪbrərɪ] – (лайбрері) - бібліотека
square - [skwɛə] – (сквеа) - площа
traffic - [ˈtræfɪk] – (трефік) – дорожній рух
traffic lights - [ˈtræfɪk laɪts] – (трефік лайтс) - світлофор
train station – [treɪn ˈsteɪʃən] – (трейн стейшн) - вокзал
club - [klʌb] – (клаб) - клуб
hotel - [həuˈtel] – (хоутел) - готель
_______________________________________________________________________________________
Lesson 93. Nature (Review)
Практика:
1. Прочитайте, перекладіть та складіть речення про погоду (впр.1, ст. 177). (by Oksana Karpyuk's textbook)
 1 I'm wearing my waterproof boots and a jacket. I can't go out without my umbrella. The weather  is rainy and chilly.
2 I'm wearing flip-flops, shorts and a top. But it doesn't help.
3 I can't go out of the house. Leaves and papers are flying all around.
4 We are planning a picnic, but I don't think we can go. Look at the sky — it's completely grey.
_______________________________________________________________________________________
Lesson 90-92. Protection of Nature
Лексика уроку
berry - [ˈberɪ] – (бері) - ягода
nest - [nest] – (нест) - гніздо
to blossom - [ˈblɔsəm] – (блосем) - квітнути
to blow - [bləu] – (блоу) - дути
the Earth - [ə:θ] – (ьос) - Земля
to take care of – [teɪk keər ɒv] – (тейк кеа оф) – піклуватися про
Keep your eyes and ears open – [kiːp jɔːr aɪz ænd ɪəz ˈəʊpən] – (кіп йорайз енд іез оупен) – спостерігай та слухай, тримай очі та вуха відкритими
_______________________________________________________________________________________
Lesson 89. Seasons.
Лексика уроку
soil - [sɔɪl]- (соіл) - ґрунт
thunderstorm - θʌndəstɔ:m] – (сандестом) - гроза
thunder - [ˈθʌndə] – (санде) - грім
lightning - laɪtnɪŋ] – (лайтнін) - блискавка
shade - eɪd] – (шейд) - тінь
sunshine sʌnʃaɪn] – (саншайн) – сонячне світло
to bloom [blu:m] – (блум) – цвісти, цвітіння
to flood - [flʌd] – (флад) – затоплювати, повінь

_______________________________________________________________________________________
Lesson 87-88. Outdoor Weekend. Making Postcards.
A postcard або листівка - це прямокутний аркуш щільного паперу або тонкого картону, призначений для написання та розсилки без конверта.  Існують також листівки інших форм та з інших матеріалів: дерев’яні листівки, мідні листівки штату Мічиган та кокосові "листівки" з тропічних островів.
На лицьовому боці листівки розміщується зображення, на зворотному – адреса, дата та повідомлення. Зворотний бік листівки поділяється на дві частини. 

_______________________________________________________________________________________
Lesson 86. Outdoor School
1. Прослухайте аудіо записи
 2. Доповніть речення (впр.3, ст. 169). (by Oksana Karpyuk's textbook)
 1 Outdoor school was_____
2 Food was sometimes _____
3 Cathy liked mushrooms but she didn't like _____
4 Rock climbing looks_____
5 There were many_____
6 Cathy's forest plants instructor was_____

_______________________________________________________________________________________
Lesson 85.To Be in Past Simple. Prepositions of Place: at, in, on
Граматика уроку:
1. To Be in Past Simple (To Be  уминулому часі).
Прочитайте мовну казку за посиланням: To Be in Past Simple. (To Be у минулому простому часі). Мовна казка.
У минулому часі дієслово to be (бути) має лише дві форми: was (воз) (був, була, було) і were (вьо) (були). На відміну від теперішнього часу, де ми маємо три форми to be: am (є), is (є), are (є).
Was вживається, якщо підмет стоїть в однині, тобто з  I (я), he (він), she (вона), it (він, вона, воно).

_______________________________________________________________________________________
Lesson 84. Summer Camp.
Лексика уроку:
activity -  [ækˈtɪvɪtɪ] – (ектівіті) - діяльність
countryside  - [ˈkʌntrɪsaɪd] – (кантрісайд) – сільська місцевість
shelter - [ˈʃeltə] – (шелте) - житло
brave  - [breɪv] – (брейв) - хоробрий
comfortable  - [ˈkʌmfətəbl] – (камфетебл) – зручний, комфортний
cosy - [ˈkəuzɪ] – (коузі) - затишний


_______________________________________________________________________________________
Lesson 83. Leisure. Camping.
Лексика уроку:
to stay indoors and listen to the rain - [steɪ ˈɪnˈdɔ:z ænd ˈlɪsn tu: ði: reɪn] – (стей індоз енд лісн ту зе рейн) – залишатися вдома і слухати дощ
to sunbathe – [ˈsʌnˌbeɪð] – (санбейз) - загорати
to gather fruit and vegetables - [ˈgæðə fruːt ænd ˈvɛʤtəb(ə)lz] – (гезе фрут енд веджітеблз) – собирати фрукти та овочі 
to sleigh – [sleɪ] – (слей) – кататися на санчатах


_______________________________________________________________________________________
Lesson 82. Weather and Clothes Revision
Практика:
1. дайте відповіді на питання (впр.1, 3, ст.160).
What is the weather like today?
What is the weather like in spring?
What is the weather like in summer?
What is the weather like in autumn?
What is the weather like in winter?
What weather is typical for different parts of Ukraine?

_______________________________________________________________________________________
Lesson 80-81. Clothes and Weather
Лексика уроку:
slacks - [slæks] – слакси (широкі брюки)
pants - [pænts] – (пентс)  - штани
overall - ['əuvərɔːl] – (оуверол) - комбінезон
fashion - [ˈfæʃən] -  (фешен) - мода
to borrow - [ˈbɔrəu] – (бороу) - позичати
cool - [ku:l] – (кул) - прохолодно


_______________________________________________________________________________________
Lesson 79. Clothes and Weather

Лексика уроку:
event - [ɪˈvent] – (івент) - подія
size - [saɪz] – (сайз) - розмір
to enjoy - [ɪnˈdʒɔɪ] – (інджой) – любити, насолоджуватися
finally - [ˈfaɪnəlɪ] – (файнелі) - нарешті
be in a hurry - [bi: ɪnə ˈhʌrɪ] – (бі ін е харі) -  поспішати
go back - [ɡəu bæk] – (гоу бек) – повертатися назад

_______________________________________________________________________________________
Lesson 77-78. Clothes
Лексика уроку (повторення):
clothes - [kləuðz] - (клоуз) - одяг
blouse - [blauz] – (блауз) - блузка
skirt - [skɜːt] – (скьот) - спідниця
dress - [dres] – (дрес) - сукня
shirt - [ʃɜːt] - (шьот) – сорочка
trousers - ['trauzəz] – (траузез) - брюки
socks - [sɔks] – (сокс) - шкарпетки
stockings - [ˈstɒkɪŋz] – (стокінз) - панчохи
_______________________________________________________________________________________
Lesson 76. The Weather in Europe.
Мовленнєві зразки уроку:
The weather is going to be sunny in Ukraine tomorrow. – (зе везе із гоуін ту бі сані ін юкрейн тумороу) – Завтра в Україні буде сонячна погода.
It is going to be sunny in Ukraine tomorrow. – (іт із гоуін ту бі сані ін юкрейн тумороу) – Завтра в Україні буде сонячно.
Практика:
1. Прочитайте листівки. Назвіть міста, у яких знаходяться люди, що їх написали (впр.2, ст147).

_______________________________________________________________________________________
Lesson 75.The Weather around the World.
Лексика уроку :
climate - klaɪmɪt] – (клаймит) – кліматto sunbathe - ['sʌnbeɪð] – (санбейз) - засмагатиfreezing - fri:zɪŋ] – (фрізін) – заморозок
slippery - [ˈslɪpərɪ] – (сліпері) – слизько 
various - vɛərɪəs] – (вееріес) - різнийheavily - hevɪlɪ] – (хевілі) – сильний (про погодні явища)outside - [aut'saɪd] – (аут сайд) – надворі



_______________________________________________________________________________________
Lesson 74. The Weather. Present Simple, Past Simple, Present Continuous.
Граматика уроку:
1. It is + Adjective / Noun (It is + прикметник / дієслово)
Як сказати англійською речення типу «Холодно», «Жарко», «Темно», «Зима», «Вітряно»?
Для цього використовуємо конструкцію It is + Adjective / Noun (It is + прикметник / дієслово).
Холодно. – It is cold.
Жарко. – It is hot.
Темно. – It is dark.

_______________________________________________________________________________________
Lesson 72 - 73. The Weather
Лексика уроку (нова і на повторення):
Weather - [ˈweðə] – (веза) - погода
Sun - [sʌn] – (сан) - сонце
Sunny - [ˈsʌnɪ] – (сані) - сонячний
Wind - [wɪnd] – (вінд) - вітер
Windy - [ˈwɪndɪ] – (вінді) - вітряний
Cloud - [klaud] – (клауд) - хмара
Cloudy - [ˈklaudɪ] – (клауді) - хмарний

_______________________________________________________________________________________
Lesson 71. Holidays. Revision.
Практика:
1. Заповніть пропуски.
 When is your birthday?
 It is on the ____ . 
-  When do we celebrate the New Year?
 We celebrate the New Year on the _____.
-  When do we celebrate Christmas?
 We celebrate _____.
-  When do we celebrate St. Valentine's Day?

_______________________________________________________________________________________
Здесь можно посмотреть и скачать электронную версию учебников в формате PDF:
English 5 Alla Nesvit 2013
English 5 Kalinina, Samoylyukevych 2013


Немає коментарів :

Дописати коментар