Second Form

_______________________________________________________________________________________
Rules of Reading. Vowel Combination
Сполучення голосних в англійській мові, якщо вони відносяться до одного складу, мають свої правила читання, які відрізняються від читання окремо взятих голосних. Існує ряд загальних правил, однак слід пам'ятати про численні винятки.





_______________________________________________________________________________________
Lesson 67. Reading Rules. Vowels in an Open Syllable
В англійській мові є 6 голосних:  a, e, i, o, u y. У словах ці голосні вимовляються по різному, в залежності від того, у якому складі вони знаходяться.
Є два типи складів: відкритий і закритий. Відкритий склад закінчується на голосний звук: he, she, no, fly. Закритий склад закінчується на приголосний: het, shell, not, gym.
Двоскладові та багатоскладові слова часто закінчуються на німу е (і). Вона не вимовляється, а потрібна для того, щоб попередній склад був відкритим: ma-ke, Pe-te, no-te, li-ke, tu-be
_______________________________________________________________________________________
Lesson 66. Diagnostic Test. Reading Comprehension
Діагностична контрольна робота з читання спрямована на перевірку рівня сформованості в учнів умінь і навичок з читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, який читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів.
Зворотній зв'язок:
Пройдіть тест за посиланням: Reading Comprehension Test


_______________________________________________________________________________________
Lesson 65. Diagnostic Test. Writing Comprehension
Діагностична  контрольна робота з письма (використання мови) дає змогу визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями  відповідно до вимог, визначених чинною програмою.
Зворотній зв'язок:
Пройдіть тест за посиланням: Writing Comprehension Test



______________________________________________________________________________________
Lesson 64. Diagnostic Test. Listening Comprehension
Діагностична контрольна робота дає змогу перевірити вміння учнів сприймати текст на слух, виконувати завдання у тестовій формі, встановлювати відповідність, уміння давати відповіді на запитання за змістом прослуханого тексту.

Перейдіть за посиланням, подивіться мультфільм та виберіть варіанти відповідей на питання. По закінченню натисніть відправити.


_______________________________________________________________________________________
Lesson 63. Clothes. Weather (Revision)
Мовленнєві зразки уроку (повторення):
When is your birthday? – (вен із йо бьоздей) – Коли твій день народження?
It is in pring. – (іт із ін спрін) – Навесні.
Its cold. – (іт із коулд) – Холодно.
I can watch TV. – (ай кен воч тіві) – Я можу дивитися телевізор.
Her T-shirt is pink – (хьо тішьот із пінк) – Її  футболка рожева.


_______________________________________________________________________________________
Lesson 62. Clothes. What are you wearing today?
Лексика уроку:
skirt - [skɜːt] – (скьот) - спідниця
shirt - [ʃɜːt] - (шьот) – сорочка
trousers - ['trauzəz] – (траузез) - брюки
socks - [sɔks] – (сокс) - шкарпетки
sweater - ['swetə] – (свете) - светр
cap - [ˈkæp] – (кеп) - кепка
hat - [hæt] – (хет) – шляпа

_______________________________________________________________________________________
Lesson 61. Clothes.
Лексика уроку:
clothes - [kləuðz] - (клоуз) – одяг
jacket - ['ʤækɪt] – (джекіт) -         куртка
sandals - [ˈsænd(ə)lz] – (сенделз) - сандалі
bikini - [bɪˈki:nɪ]- (бікіні) - бікіні
mask - [mɑ:sk] – (маск) – маска
jeans - [ʤiːnz] – (джінз) – джинси
T-shirt - ['tiːʃɜːt] – (тішьот) - футболка

_______________________________________________________________________________________
Lesson 60. Seasons.
Мовленнєві зразки уроку:
Its cold. – (іт із коулд) – Холодно.
I can watch TV. – (ай кен воч тіві) – Я можу дивитися телевізор.

Правила читання:

night, bright, eight, eighteen, right, light



_______________________________________________________________________________________
Lesson 59. Seasons. Weather
Лексика уроку:
spring - [sprɪŋ] – (спрін) -весна
summer - [sʌmə] – (саме) - літо
autumn - [ˈɔ:təm] – (отем) - осінь
winter - wɪntə] – (вінте) - зима
It’s cold – [ɪts kəʊld] – (ітс коулд) - холодно
It’s hot - [ɪts hɒt] – (ітс хот) - жарко
It’s raining - [ɪts ˈreɪnɪŋ] – (ітс рейнін) – іде дощ

_______________________________________________________________________________________
Мовленнєві зразки уроку (повторення):
Can I have an appleplease? - (кен ай хев ен епл, плиз) – Можна мені яблуко, будь ласка.
- Here you are. – (хие ю а) – Ось.
I eat bananas for breakfast. – (ай іт бенанес фо брекфест) – Я їм банани на сніданок.
I drink tea for breakfast. – (ай дрінк ті фо брекфест) – Я п'ю чай на сніданок.



_______________________________________________________________________________________
Lesson 57. Does Tracy like hot chocolate?
Мовленнєві зразки уроку:

- Does Tracy like hot chocolate? – (даз трейсі лайк хот чокліт) – Трейсі любить гарячий шоколад?
- Yes, she does. – (єс, ші даз) – Так.
Does she like hot chocolate? – (даз ші лайк хот чокліт) – Вона любить гарячий шоколад?
- Yes, she does. – (єс, ші даз) – Так.

_______________________________________________________________________________________
Lesson 56.What do you like for breakfast?
Лексика уроку:
what - [wɔt] – (вот) – що, який
where - [wɛə] – (веа) – де, куди
when - [wen] – (вен) – коли
Мовленнєві зразки уроку:
 What do you like for breakfast? – (вот ду ю лайк фо брекфест) – Що ти любиш їсти на сніданок?


_______________________________________________________________________________________
Lesson 55. Meals.
Лексика уроку:
breakfast - [ˈbrekfəst] – (брекфест) - сніданок
lunch - [lʌntʃ] – (ланч) – ланч, обід
dinner - [ˈdɪnə] – (діна) – вечеря
eat - [i:t] – (іт) - їсти
drink - [drɪŋk] – дрік) - пити



_______________________________________________________________________________________
Lesson 54. Vegetables.
Мовленнєві зразки уроку:
      -         Can I have a tomatoplease? - (кен ай хев е тематоу, плиз) – Можна мені помидор, будь ласка.
      -         Here you are. – (хие ю а) – Ось.

Граматика:
Вживання артиклів a, an.


_______________________________________________________________________________________
Lesson 53. "Fruit. Berries."

Мовленнєві зразки уроку:
-         Can I have an appleplease? - (кен ай хев ен епл, плиз)    Можна мені яблуко, будь ласка.
      -         Here you are. – (хие ю а) – Ось.
     Граматика:
В англійській мові перед назвами предметів (іменниками) прийнято ставити артиклі. Їх усього три: a, an, the. Артиклі не перекладаються на українську мову, а лише вказують на те, що далі стоїть іменник.

_______________________________________________________________________________________
Lesson 8 "What is your mother like?"
Лексика уроку:
Nice – [naɪs] – (найс) – гарний, приємний, милий, чудовий…
Kind – [̈kaɪnd] – (каінд) - добрий
Strong – [strɔŋ] – (строн) - сильний
Weak – [wi:k] – (вік) - слабкий
Handsome – [ʹhæns(ə)m] – (хендсем) – гарний (про чоловіків)
Pretty – [ˈprɪtɪ] – (пріті) – мила, гарна, приваблива, симпатична (про жінку чи дитину)

_______________________________________________________________________________________
Lesson 7 "In My Family"
Лексика уроку:
Story – [ ˈstɔ:rɪ] – (сторі) - розповідь
Young - [jʌŋ] – (ян) - молодий
Old - [əʋld] – (оулд) - старий
Pie - [paɪ] – (пай) - пиріг
Cook - [kʊk] – (кук) - готувати
An apple pie - [ən ˈæpl pai] – (ен епл пай) – яблучний пиріг


_______________________________________________________________________________________
Lesson 6 "My Grandparents"
Лексика уроку:
Grandparents – ['grænd'perənts] -  (грендперентс) – бабуся і дідусь
Grandma – [ˈɡrænmɑ:] – (грендма) - бабуся
Grandmother  [ˈɡrænˌmʌðə] -  (грендмазе) - бабуся
Granny – [ˊgrænɪ] – (грені) - бабуся
Grandpa – [ˈɡrænpɑ:] – (грендпа) - дідусь
Grandfather – [ˈɡrændˌfɑ:ðə] – (грендфазе) - дідусь


_______________________________________________________________________________________
Lesson 5 "My Family"
Лексика уроку:
Mother – [ˈmʌðə] – (мазе) - мама
Father – [ˈfɑ:ðə] – (фазе) - тато
Sister – [ˈsɪstə] – (сісте) - сестра
Brother – [ˈbrʌðə] – (бразе) - брат
Daughter – [ʹdɔ:tə] – (доте) - дочка
Son – [sʌn] – (сан) - син
Aunt – [aːnt] – (ант) - тітка


_______________________________________________________________________________________
Lesson 4 "My Friends"
Лексика уроку:
I – [ai] – (ай) - я
We – [wi:] – (ві) - ми
He – [hi:] – (хі) – він (про людину)
She – [ʃi:] – (ші) – вона (про людину)
You – [ju:] – (ю) – ти, ви
They – [ðeɪ] – (зей) - вони


_______________________________________________________________________________________
Lesson 3 "Where are You from?
Лексика уроку:
What are you? -  [wɔt ɑ: ju:] -  (вот а ю)  -  Хто ти (по професії)?
What form are you in? - [wɔt fɔm ɑ: juin] – (вот фом а ю ін) – У якому ти класі?

How old are you? – [hau old ɑ: ju:] – (хау олд а ю) – Скільки тобі років? (Який старий ти є?)


_______________________________________________________________________________________
Lesson 2 "About Myself"
Лексика уроку:

Розповідь про себе. 
Hello! – [hǝ’lou] – (хелоу) – Привіт!
My name is … - [mai neim iz] – (май нейм із) – Мене звати (моє ім'я є )…

Im seven. – [aim sevn] – (айм севен) – Мені 7.


_______________________________________________________________________________________
Lesson 1 "Greet Your Friends"
Лексика уроку:
Good morning – [gʋd ˈmɔ:nɪŋ] – (гуд монін) – Доброго ранку
Good afternoon – [gʋdˈɑ:ftəˈnu:n ] – (гуд афтенун) – Доброго дня

I am (ім'я) – [ai ᴂm] – (ай ем) – Я є (ім'я)
I am your teacher - [ai ᴂm jo: ˈti:tʃə] – (ай ем йо тіче) – Я ваш учитель



_______________________________________________________________________________________
Тут можна переглянути та скачати електронну версію підручників у форматі :

Немає коментарів :

Дописати коментар