середу

Вчимо англійську вдома. Другий клас. Урок 6. My Grandparents

Лексика уроку:
Grandparents ['grænd'perənts] -  (грендперентс) – бабуся і дідусь
Grandma – [ˈɡrænmɑ:] – (грендма) - бабуся
Grandmother [ˈɡrænˌmʌðə] -  (грендмазе) - бабуся
Granny – [ˊgrænɪ] – (грені) - бабуся
Grandpa – [ˈɡrænpɑ:] – (грендпа) - дідусь
Grandfather – [ˈɡrændˌfɑ:ðə] – (грендфазе) - дідусь

Granddaughter – [ˊgrænˏdɔ:tə] – (грендоте) - онука
Grandson – [ˊgrænsʌn] – (грендсан) - онук
Cousin – [ˈkʌzn] – (казн) – кузен, кузена
This is – [ðıs iz] – (зис із) – це є
That is – [ðæt iz] – (зет із) – то є
These are – [ði:z a:] – (зіз а) – ці (вони) є
Those are - [ðəυz a:] – (зоуз а) – ті (вони) є

Мовленнєві зразки уроку:
This is my grandpa (grandfather) – [ðıs iz mai ˈɡrænpɑ:] – (зис із май грендпа) – Це є мій дідусь.
This is my grandma (grandmother, granny) – [ðıs iz mai ˈɡrænmɑ:] – (зис із май грендма) – Це є моя бабуся.
This is my cousin –  [ðıs iz maiˈkʌzn ] – (зис із май казн) – Це є моя кузена (мій кузен).
That is my grandpa (grandfather) – [ðæt iz mai ˈɡrænpɑ:] – (зет із май грендпа) – То є мій дідусь.
That is my grandma (grandmother, granny) –[ðæt iz mai ˈɡrænmɑ:] - (зет із май грендма) – То є моя бабуся.
That is my cousin – [ðæt iz mai ˈkʌzn ] - (зет із май казн) – То є моя кузена (мій кузен).
These are my grandparents – [ði:z a: mai 'grænd'perənts ] – (зіз а май грендперентс) – Ці (вони) є мої бабуся і дідусь.
These are my cousins – [ði:z a: mai ˈkʌznz] – (зіз а май казинз) – Ці (вони) є мої кузини.
Those are my grandparents – [ðəυz a: mai 'grænd'perənts] – (зоуз а май грендперентс) – То є мої бабуся і дідусь.
Those are my cousins – [ðəυz a: mai ˈkʌznz] – (зоуз а май казнз) – То є мої кузини. 

Повторюємо звуки і букви:




... ...
Високий рівень 
... ...

Немає коментарів :

Дописати коментар