Кожен урок має певну структуру, що визначає послідовність його етапів. На кожному етапі вирішуються конкретні завдання, що також позначається на виборі методів навчання. Тривала педагогічна практика дає вчителеві змогу, спираючись на свої теоретичні знання в галузі дидактики, використовувати залежно від обставин ефективні методи та прийоми. Тільки правильний вибір і застосування методів навчання можуть забезпечити високий рівень знань учнів і виховати в них потребу в систематичній, свідомій, творчій навчальній праці.
_______________________________________________________________________________________
Мобільний словник - засіб та прийом інтерактивного навчання, який "опредметнює" лексему, дозволяє молодшим школярам взяти її до рук, перемістити, сховати, тощо. Це допомагає учням контролювати та збагачувати свій словниковий запас, засвоїти алфавіт та правопис, граматичні явища, розвиває мілку моторику.
_______________________________________________________________________________________
Список целей урока на английском. А list of aims for English lesson.
Гіперактивність школярів 5 – 7 класів, або навіщо потрібні фізкультхвилинки. Відео.
План-конспект урока английского языка не
обходится без постановки целей, да еще и не одной, а триединой:
образовательной, развивающей и воспитательной. Образовательная цель является определяющей и показывает, какой материал должны усвоить учащиеся к концу урока.
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Гіперактивність школярів 5 – 7 класів, або навіщо потрібні фізкультхвилинки. Відео.
Кожен учитель зіштовхувався з проблемою
гіперактивності школярів 5 -7 класів. Шкільна колуарна фраза «вони вже
заспокоїлися бо підросли та порозумнішали»
стала вже певним крилатим висловом педагогів. Проте, чи це
насправді так?
_______________________________________________________________________________________
Использование комиксов (Сomic strips) на уроках английского языка.
В статье приведены примеры форм и приемов работы с комиксами на уроках для разных классов, типов урока и для разного уровня владения языком учащимися.
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Дидактичний матеріал для вивчення граматичних тем у початковій школі (форми дієслова, структура англійського речення) "Курчатко Чік у мовній країні".
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
В статье приведены примеры форм и приемов работы с комиксами на уроках для разных классов, типов урока и для разного уровня владения языком учащимися.
_______________________________________________________________________________________
Логические задачи. Введение в иноязычную атмосферу
Атлет, придя на тренировку, не хватается за штангу без разминки. Так же и учащимся нужен настрой на определенный тип работы. А особенно если работа касается иностранного языка. Существует процедура введения в иноязычную атмосферу.
_______________________________________________________________________________________
Атлет, придя на тренировку, не хватается за штангу без разминки. Так же и учащимся нужен настрой на определенный тип работы. А особенно если работа касается иностранного языка. Существует процедура введения в иноязычную атмосферу.
_______________________________________________________________________________________
Учитель предлагает ученикам найти в предложениях спрятанные слова (названия животных, например). Тематика слов зависит от темы урока. Это упражнение лучше использовать для закрепления или актуализации лексических единиц темы.
_______________________________________________________________________________________
Дидактичний матеріал для вивчення граматичних тем у початковій школі (форми дієслова, структура англійського речення) "Курчатко Чік у мовній країні".
Розробка
об'єднана однією сюжетною лінією, що підвищує інтерес до навчання, перетворює
його на захоплюючий, різнобічний, пізнавальний процес, та дозволяє школярам у
доступній формі оволодіти граматичними явищами. Може використовуватися
вчителями під час підготовки до уроків, а також батьками для самостійних занять
з дитиною.
_______________________________________________________________________________________
Немає коментарів :
Дописати коментар