середа

Mobile Dictionary






Мобільний словник - засіб та прийом інтерактивного навчання, який "опредметнює" лексему, дозволяє молодшим школярам  взяти її до рук, перемістити, сховати, тощо.

Переваги:

Допомагає учням контролювати та збагачувати свій словниковий запас, засвоїти алфавіт та правопис, граматичні конструкції

Розвиває мілку моторику молодших школярів

Недоліки:

вимагає підготовки необхідної атрибутики та роздаткового матеріалу


Клас: 2 (1)

Тема: Абетка. Розвиток навичок письма

Урок: Закріплення вивченого матеріалу.

Прийом:  Mobile dictionary – Мобільний словник

Для створення мобільного словника потрібно: ватман (цупка тканина), кольоровий папір для виготовлення кишень (або клаптики різнокольорової тканини). На ватман наклеюються 26 ( за кількістю букв алфавіту) кольорових кишень, які позначаються літерами алфавіту. Вчитель дає учням завдання приготувати картки з алфавітом (кожному 26 карток) та просить їх правильно розмістити їх у кишеньки. Мобільний алфавіт готовий до використання.

Вчитель просить одного з учнів дістати ряд літер у відповідній послідовності. Решта учнів мають здогадатися, яке слово утворилося, перекласти його та вимовити по буквам (practise spelling).


Клас: 3

Тема: Clothes. Вивчення нових ЛО

Урок: Вивчення нового матеріалу.

Прийом:  Mobile dictionary – Мобільний словник

 

Вчитель дає завдання учням вирізати з паперу фігурки у формі різних елементів одягу. Далі цей «одяг» розвішується на прикріпленій до дошки мотузці за допомогою прищіпок.

Учні повторюють за вчителем назви одягу, складають речення типу:

This is a dress.

This dress is red.

I am wearing a dress.

Після вивчення слів вчитель просить учнів закрити очі і у цей час знімає з мотузки якусь фігурку. Учні відкривають очі, відшукують зниклий «одяг» та називають його.


Немає коментарів :

Дописати коментар