Недоліки:
вимагає підготовки необхідної атрибутики та роздаткового матеріалу
Клас: 2 (1)
Тема: Абетка. Розвиток навичок
письма
Урок: Закріплення вивченого
матеріалу.
Прийом: Mobile dictionary – Мобільний словник
Для створення мобільного словника потрібно: ватман (цупка тканина), кольоровий папір для виготовлення кишень (або клаптики різнокольорової тканини). На ватман наклеюються 26 ( за кількістю букв алфавіту) кольорових кишень, які позначаються літерами алфавіту. Вчитель дає учням завдання приготувати картки з алфавітом (кожному 26 карток) та просить їх правильно розмістити їх у кишеньки. Мобільний алфавіт готовий до використання.
Вчитель просить одного з учнів дістати ряд літер у відповідній послідовності. Решта учнів мають здогадатися, яке слово утворилося, перекласти його та вимовити по буквам (practise spelling).
Клас: 3
Тема: Clothes. Вивчення нових ЛО
Урок: Вивчення нового матеріалу.
Прийом: Mobile dictionary – Мобільний словник
Вчитель
дає завдання учням вирізати з паперу фігурки у формі різних елементів одягу.
Далі цей «одяг» розвішується на прикріпленій до дошки мотузці за допомогою
прищіпок.
Учні
повторюють за вчителем назви одягу, складають речення типу:
This is a dress.
This dress is red.
I am wearing a dress.
Після
вивчення слів вчитель просить учнів закрити очі і у цей час знімає з мотузки
якусь фігурку. Учні відкривають очі, відшукують зниклий «одяг» та називають
його.
Немає коментарів :
Дописати коментар