понеділок

Вчимо англійську вдома. Другий клас. Урок 1. Greet Your Friends.

Лексика уроку:

Good morning – [gʋd ˈmɔ:nɪŋ] – (гуд монін) – Доброго ранку
Good afternoon – [gʋdˈɑ:ftəˈnu:n ] – (гуд афтенун) – Доброго дня
I am (ім'я) – [ai ᴂm] – (ай ем) – Я є (ім'я)
I am your teacher - [ai ᴂm jo: ˈti:tʃə] – (ай ем йо тіче) – Я ваш учитель

Nice to meet you. - [naɪs tu mi:t ju:] – (найс ту міт ю) – Радий з тобою зустрітися  / познайомитися.
Nice to meet you, too. - [naɪs tu mi:t ju: tu:] – (найс ту міт ю) – Радий з тобою зустрітися / познайомитися також.
Goodbye – [gʋdˈbai] – (гудбай) – До побачення (при звертанні до старших)
Bye – [bai] – (бай) – Бувай (при звертанні до однолітків)

See you tomorrow- [si: ju: təʹmɒrəʋ] – (сі ю тумороу) – Побачимося завтра.

Граматика:

Сполучення слів I am (я є) в усному мовленні, а також на письмі часто скорочуються до Im” (айм)
I am Ann = Im Ann.


Немає коментарів :

Дописати коментар