неділю

To Be in Past Simple. (To Be у минулому простому часі). Мовна казка.

To Be in Past Simple. (To Be у минулому простому часі). Мовна казка.

Привіт, друже! Я – Іккін. Нещодавно у мене з'явився новий друг – Дракоша to be (бути).  
Щоправда, у нього багато імен. Його справжнє ім'я – to be (бути).  Хоча ми звемо його по різному: am (є), is (є), are (є), was (був, була, було), were (були).

Це, мабуть, через те, що у нього трохи більше, ніж одна голова.
Ще вчора у нього було їх лише дві: was (був, була, було) і were (були)!
А зараз – три: am (є), is (є), are (є). Дивний Дракоша!
Я аж втомився, поки приручив його. Але я це таки зробив! І в тебе також неодмінно вийде! Будь уважний, запам'ятовуй!



У кожної із голів Дракоші to be – окремі друзі.

Як я вже казав, зараз він має три голови. Голова am (є) не дуже дружелюбна. У неї один друг – I (я).
У голови is (є) троє друзів: he (він - людина), she (вона - людина), it (він, вона, воно - не людина).
У голови are (є) також троє друзів: we (ми), you (ти, ви), they (вони).

Але це зараз. Ще вчора у Дракоші було дві голови: was (був, була, було) і were (були)
Друзями was (був, була, було) були I (я), he (він), she (вона), it (він, вона, воно). 
Друзями were (були) - we (ми), you (ти, ви), they (вони).
Запам'ятав? Це дуже важливо не переплутати!

Далі. Є три стилі керування Дракошею: ствердження, заперечення і питання.

Керування-ствердження потрібно, коли ти хочеш, щоб Дракоша тобі розповів про те, що відбувається або відбувалося раніше. Для цього спочатку потрібно назвати «друга» Дракоші, а потім його «голову»


Не переплутай: «друг» + «голова».  Наприклад:



Якщо потрібно, щоб Дракоша розповів про те, що не відбувається зараз або не відбувалося раніше, даєш йому команду у такій послідовності: «друг» + «голова» + not.





Повторимо: «друг» + «голова» + not. Наприклад:


І, нарешті, якщо ти хочеш змусити Дракошу задавати питання, то він переверне все з ніг на голову! Щоб Дракоша запитував, називаєш спочатку «голову», а потім «друга». «Голова» + «друг»

Наприклад:

Немає коментарів :

Дописати коментар