Проектні технології
як спосіб організації навчальної діяльності
на уроках англійської мови
Використання проектних технологій на уроках іноземної мови є засобом реалізації творчого потенціалу учня, розвитку його комунікативних та соціокультурних компетенцій, оволодіння стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
Зміст
Вступ
Розділ І.Теоретичні засади застосування проектних технологій навчання на
уроках англійської мови
1.1. Поняття проектних
технологій та історія їх виникнення і розвитку
1.2. Психолого-педагогічні переваги використання проектних технологій в
навчальній діяльності
1.3.Методологічні принципи використання проектних технологій
Розділ ІІ. Опис досвіду роботи
2.1. Вибір типу уроку для досягнення практичної мети
проектної діяльності
2.2. методи та прийоми роботи з навчальними проектами
2.2.1. Комікси
2.2.2. Органайзер
2.2.3. Складання історій
2.2.4. Використання прислів'їв, приказок та ідіом
2.2.5. Асоціації
2.2.6. Алгоритм
2.2.7. Мозковий штурм
2.2.8. Інтерв'ю
2.3. Методи та прийоми для розвитку вмінь і навичок
проектної діяльності
2.3.1. Логічні задачі
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Немає коментарів :
Дописати коментар