Мета: Повторити лексико-граматичний матеріал, вивчений у першому семестрі; поширювати уявлення про граматичну будову англійської мови; розвивати лексико-граматичні навички, увагу, спостережливість; виховувати бажання досягати успіху у навчанні, любов до тварин.
Обладнання: малюнки, картки із словами, алфавіт.
Тип уроку: узагальнення та систематизація.
Хід уроку
1. Організація класу.
Мотивація навчальної діяльності.
Познайомтесь, це Надійка.
В неї у журналі двійка.
Весь семестр проходила,
Та англійської не вчила.
І сумна тепер дитина:
На контрольну як ітиме?
Букви жодної не знає
Та й слова всі забуває.
Хто поможе бідоласі?
Є у вас такі у класі?..
Підготуємо Надійку,
Щоб не було більше двійки?
2. Введення в
іншомовну атмосферу
а) Повторення
вивчених букв.
Вчитель показує по
черзі вивчені букви, діти хором називають їх. Букви розкладаються на дошці.(i, s, t, h, g, o, d, e, m, b, a)
б) Гра
із словами. Розвиток навичок письма.
Перед вами ряд букв
англійського алфавіту. Але окрім букв ви вже знаєте багато слів. Пригадайте, як
пишуться ці слова і складіть їх із цих слів. Запишіть.
Можливі
варіанти: big, sad, dog, go,
this, is…
3. Повторення та
систематизація вивченого.
а)Повторення
та закріплення вживання фраз:
What is this?
Is this a…
This is not a…
This is a…
У Надійки всі питають:
What is this?
Is this book big?
Що слова ці означають?
Хто б Надійці допоміг?
По 4 учні біля дошки
складають діалоги за допомогою карток із словами та малюнків предметів.
1. Is this a shelf?
No, this is not a shelf.
This is a picture.
2. Is this a book?
No, it is not a book.
This is a computer
3. Is this a TV-set?
No, this is not a TV-set.
This is a copy-book.
4. Is this a pencil?
No, this is not a pencil.
This is a pen.
Один із діалогів
вчитель записує на дошці прописними буквами, а учні в зошитах.
б)повторення
та закріплення множини іменників.
У Надійки на уроці
англійської вчитель загадав загадку. Спробуй її розгадати.
Є у мові помічниця
Буква – просто чарівниця
Ручки, книжки, м'ячики
Їй одній завдячують.
( це буква S. вона із одного предмету робить багатою
утворює множину)
Але ж Надійка цього
не знає. Давайте розповімо їй віршик про цю букву.
Чи відомо вам маля та
Як з одного зробити багато?
Багато цукерок, багато зірок,
І друзів багато, багато книжок,
Багато дарунків у ніч новорічну?
Для цього слід вивчити дію магічну:
Щоб багато речей мати,
Слід букву S до них додавати.
А тепер давайте
покажемо на прикладах, як ми утворюємо множину.
4 учні біля дошки
працюють з картками та малюнками. Клас записує пари слів на дошці.
Cat – cats, bird – birds, dog – dogs, pen – pens.
в) повторення
та закріплення утворення присвійного відмінка іменника.
У дитячому садочку
Діти грались на лужечку.
Розгубили свої речі
Та не можуть їх знайти.
Щоб не плакала малеча,
Треба їм допомогти.
Ось Тетянка,
Ось Петро,
Ось Миколка,
Ось Сашко,
Ось найменшенька Катруся
Сумно кличе: «гуся-гуся».
Подивися на малюнки –
Хто з дітей що загубив?
Учні за певними
елементами картинок називають власників загублених речей.
Гадаю нам треба
підписати загублені речі та тварини. А для цього пригадаймо віршик про апостроф S.
Кожен з нас вже добре знає,
Що буква S магічну силу має.
Щоб з однієї цукерки зробити багато
До неї варто лиш додати.
Та якщо ми ті цукерки хочемо мати,
Нам слід добре запам'ятати:
До щасливого власника S додаваймо
Та про апостроф не забуваймо
Учні по черзі
виходять до дошки та складають словосполучення на картках. Клас записує їх до
зошитів
г) повторення
та закріплення вживання слів is, are
На дошці прикріплені
малюнки та слова.
У маленької Надійки
Кругом голова
Бо в англійських реченнях
загубилися слова:
слово is та слово are (демонстрація)
допоможіть Надійці
повернути кожне слово на своє місце. Пригадайте, коли ми говоримо is, а коли are?
Учні по черзі
виходять до дошки і працюють зі словами, утворюючи речення.
Nadia is sad
Snowmen are funny
Snowman is old
Children are small
Nadia is happy
Вивішується малюнок
із щасливою Надійкою.
4. Заключна частина
Просто диво – дивина
Настя вивчила слова
Букву S запам'ятала
Щоб речей багато стало.
А про S та про апостроф
Все розкаже дуже просто
is та are вже
не біда
Ці слова Надійка знає
Весь урок відповідає
Немає коментарів :
Дописати коментар