підготовчий
етап
|
||||||||||||
вибір проблеми,
обґрунтування практичної значущості її результату (результатів)
|
визначення мети й
завдань, спрямованих на поетапне її досягненя
|
визначення обсягів
навчально-пізнавальної діяльності учнів, засобів і методів досягнення мети,
предметного інтегрування
|
встановлення термінів
та поетапності реалізації проектної діяльності
|
передбачення можливих
труднощів, які відчуватимуть учні в процесі виконання завдань навчального
проекту
|
прогнозування способів
вмотивування учнів до проектної діяльності
|
|||||||
етап
розробки
|
||||||||||||
передбачення
виконавця (виконавців)
|
формування груп
|
усвідомлення завдань
|
планування діяльності
|
розробка змісту
етапів
|
визначення форм і
методів керування і контролю
|
|||||||
етап
реалізації
|
||||||||||||
інтегрування й
акумулювання всієї інформації з урахуванням теми, мети
|
підготовка
наочно-графічного матеріалу
|
розробка аудіо-відео
ряду проекту: контроль і корекція проміжних результатів, співвіднесення їх з
визначеною метою, керівництво, координація роботи учнів
|
||||||||||
етап
презентації (оцінювання)
|
||||||||||||
аналіз всіх етапів
діяльності корегування подальшої
роботи
|
оцінка результатів і
процесу дослідження за вчасно встанов-
леними критеріями
|
Етапи діяльності учнів над створенням проекту
підготовчий етап
|
|||||||
визначення теми
проекту
|
пошук та аналіз
проблем
|
висунення гіпотези
|
постановка мети
|
обговорення методів
дослідження
|
|||
структуруючий етап
|
|||||||
визначення джерел,
засобів збору, методів аналізу інформації
|
вибір засобів
представлення результатів
|
вироблення критеріїв
оцінки результату і процесу
|
покрокове планування
роботи
|
||||
практичний етап
|
|||||||
збір матеріалів
|
консультації,
обговорення проміжних результатів
|
узагальнення зібраних
матеріалів, формулювання висновків
|
підготовка
наочно-графічного матеріалу
|
||||
презентація проекту
|
|||||||
представлення і захист
|
обговорення
|
||||||
оціночний етап
|
|||||||
оцінювання проектів за заздалегідь
відпрацьованою схемою
|
рефлексія
|
Етапи діяльності педагога та учнів над створенням проекту
Етапи
|
Зміст роботи
|
Діяльність учня
|
Діяльність вчителя
|
|
Підготовчий:
- мотивація;
-цілепокладання;
- планування.
|
-
визначення теми;
-
виявлення та аналіз проблеми;
-
уточнення цілей кінцевого результату;
- вибір
робочих груп, визначення ролей у команді;
-
визначення джерел інформації, способів її збору та аналізу;
|
Уточнюють
інформацію; обговорюють завдання; виявляють проблеми; пропонують шляхи
вирішення проблеми, формулюють завдання; визначають ролі; визначають джерела
інформації.
|
Мотивує
учнів; допомагає у постановці цілей проекту, виробленні стратегії; визначає
тривалість проекту, масштаб залучення учнів(група, клас, паралель).
|
|
Основний:
- прийняття рішень
- виконання проекту
|
-
обговорення шляхів реалізації проекту (brainstorm);
-
визначення цілей аудиторії;
-
визначення способу представлення результату;
- збір інформації
- інтерв’ю, опитування, спостереження, експеримент;
Пошук
необхідної інформації:
- творча
переробка;
-
виконання проекту.
|
Визначають
тактику: обговорюють; вибирають оптимальний варіант способу реалізації;
працюють з інформацією.
Проводять
дослідження; синтезують та аналізують ідеї; оформлюють проект.
|
Спостерігає;
консультує; радить (по проханню учнів); опосередковано керує.
Спостерігає,
направляє процес аналізу.
|
|
Заключний:
- захист проекту
- перевірка і оцінка результату
|
-
підготовка і оформлення докладу;
- обґрунтування
процесу проектування;
-
пояснення отриманих результатів;
- колективний
захист проекту.
- Аналіз
виконання проекту, досягнутих результатів;
- аналіз
досягнення поставленої цілі;
- оцінка
результатів, виявлення нових проблем.
|
Захищають
(презентують) проект.
Колективний
самоаналіз проекту та самооцінка.
|
Спостерігає;
направляє процес захисту.
Приймає
участь у колективному аналізі і оцінці результатів проекту.
|
Немає коментарів :
Дописати коментар