четвер

Етапи діяльності педагога та учнів над створенням проекту



Етапи діяльності педагога знад створенням проекту 


підготовчий етап
вибір проблеми, обґрунтування практичної значущості її результату (результатів)
визначення мети й завдань, спрямованих на поетапне її досягненя
визначення обсягів навчально-пізнавальної діяльності учнів, засобів і методів досягнення мети, предметного інтегрування
встановлення термінів та поетапності реалізації проектної діяльності
передбачення можливих труднощів, які відчуватимуть учні в процесі виконання завдань навчального проекту
прогнозування способів вмотивування учнів до проектної діяльності
етап розробки
передбачення виконавця (виконавців)
формування груп
усвідомлення завдань
планування діяльності
розробка змісту етапів
визначення форм і методів керування і контролю
етап реалізації
інтегрування й акумулювання всієї інформації з урахуванням теми, мети
підготовка наочно-графічного матеріалу
розробка аудіо-відео ряду проекту: контроль і корекція проміжних результатів, співвіднесення їх з визначеною метою, керівництво, координація роботи учнів
етап презентації (оцінювання)
аналіз всіх етапів діяльності корегування подальшої роботи
оцінка результатів і процесу дослідження за вчасно встанов-
леними критеріями

Етапи діяльності учнів над створенням проекту


підготовчий етап

визначення теми проекту
пошук та аналіз проблем
висунення гіпотези
постановка мети
обговорення методів дослідження
структуруючий етап

визначення джерел, засобів збору, методів аналізу інформації
вибір засобів представлення результатів
вироблення критеріїв оцінки результату і процесу
покрокове планування роботи
практичний етап

збір матеріалів
консультації, обговорення проміжних результатів
узагальнення зібраних матеріалів, формулювання висновків
підготовка наочно-графічного матеріалу
презентація проекту

представлення і захист
обговорення
оціночний етап

оцінювання проектів за заздалегідь відпрацьованою схемою
рефлексія


Етапи діяльності педагога та учнів над створенням проекту


Етапи
Зміст роботи
Діяльність учня
Діяльність вчителя
Підготовчий:
- мотивація;
-цілепокладання;
- планування.
- визначення теми;
- виявлення та аналіз проблеми;
- уточнення цілей кінцевого результату;
- вибір робочих груп, визначення ролей у команді;
- визначення джерел інформації, способів її збору та аналізу;
Уточнюють інформацію; обговорюють завдання; виявляють проблеми; пропонують шляхи вирішення проблеми, формулюють завдання; визначають ролі; визначають джерела інформації.
Мотивує учнів; допомагає у постановці цілей проекту, виробленні стратегії; визначає тривалість проекту, масштаб залучення учнів(група, клас, паралель).
Основний:
- прийняття рішень
- виконання проекту
- обговорення шляхів реалізації проекту (brainstorm);
- визначення цілей аудиторії;
- визначення способу представлення результату;
- збір інформації - інтерв’ю, опитування, спостереження, експеримент;
Пошук необхідної інформації:
- творча переробка;
- виконання проекту.
Визначають тактику: обговорюють; вибирають оптимальний варіант способу реалізації; працюють з інформацією.
Проводять дослідження; синтезують та аналізують ідеї; оформлюють проект.
Спостерігає; консультує; радить (по проханню учнів); опосередковано керує.
Спостерігає, направляє процес аналізу.
Заключний:
- захист проекту
- перевірка і оцінка результату
- підготовка і оформлення докладу;
- обґрунтування процесу проектування;
- пояснення отриманих результатів;
- колективний захист проекту.
- Аналіз виконання проекту, досягнутих результатів;
- аналіз досягнення поставленої цілі;
- оцінка результатів, виявлення нових проблем.
Захищають (презентують) проект.
Колективний самоаналіз проекту та самооцінка.
Спостерігає; направляє процес захисту.
Приймає участь у колективному аналізі і оцінці результатів проекту.

Немає коментарів :

Дописати коментар