Система проектного навчання на уроках англійської мови.
Кваліфікаційна робота
Використання проектних технологій на уроках іноземної мови є засобом реалізації творчого потенціалу учня, розвитку його комунікативних та соціокультурних компетенцій, оволодіння стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
Зміст
|
Вступ |
| |
|
Розділ І. |
Теоретичні засади застосування проектних технологій навчання на уроках
англійської мови |
|
|
1.1. |
Поняття проектних технологій та історія їх виникнення і розвитку |
|
|
1.2. |
Психолого-педагогічні переваги використання проектних технологій в
навчальній діяльності |
|
|
1.3. |
Методологічні принципи використання проектних технологій | |
|
Розділ ІІ |
Опис досвіду роботи | |
|
2.1. |
Вибір типу уроку для досягнення практичної мети проектної діяльності |
|
|
2.2. |
Використання концепцій провідних педагогічних технологій у системі проектного навчання | |
|
2.3. |
Методи та прийоми роботи з навчальним проектом |
|
|
Висновки |
|
|
|
Список використаної літератури | ||
|
Додатки |
||

Немає коментарів :
Дописати коментар