Лексика уроку:
попередній урок наступний урок
creativity –[ ˌkriːeɪˈtɪvɪti] - креативність
gadget - [ˈɡædʒɪt] – прилад, гаджет
amazing - [əˈmeɪzɪŋ] - дивовижний
to
encourage
- [ɪnˈkʌrɪdʒ] – підтримувати, заохочувати
to establish - [ɪsˈtæblɪʃ] – засновувати,створювати,
установлювати
to care about smb - [kɛə əˈbaut]
– піклуватися про когось
a
great choice of - [ə ɡreɪt tʃɔɪs ɔv] – великий вибір
a great variety of - [ə ɡreɪt vəˈraɪətɪ ɔv] –
велика різноманітність
to appeal to raise an interest - [əˈpi:l tu: reɪz æn ˈɪntrɪst]
– звертатися для підвищення інтересу
for
all taste
- [fɔ: ɔ:l teɪst] – на будь-який смак
look attractive - [luk əˈtræktɪv] –
виглядати привабливо
a wide range of topics and problems - [ə waɪd reɪndʒ
ɔv ˈtɔpɪks ænd ˈprɔbləmz] – широке коло тем та проблем
serious, entertaining reading - [ˈsɪərɪəs ˌentəˈteɪnɪŋ 'riːdɪŋ]
– серйозне, розважальне читання
Практика:
1.Виконайте вправи за
підручником О. Карпюк: впр.3 (a,b), ст195, впр.8, ст.198, впр.1 (a,b), ст.199.
2. Опишіть газети та журнали,
які зображені на малюнках, даючи відповіді на питання.
Is
it daily, weekly or monthly publication?
How
large is it and how many pages does it consist of?
What
does it look like?
What
kind of readers may be interested in it?
What
reputation does this newspaper or magazine have?
Зворотній зв'язок:
Пройдіть тест за посиланням: Test. Presentation of Newspapers and Magazines
попередній урок наступний урок
Немає коментарів :
Дописати коментар